Ten pan obok jest sympatyczniejszy od wielu ludzi których poznaliśmy przez ostatnie 2 lata
Ten pan obok jest sympatyczniejszy od wielu ludzi których poznaliśmy przez ostatnie 2 lata
lechg lechg
637
BLOG

Niewolnicy na wakacjach - fotorelacja

lechg lechg Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Zobacz galerię zdjęć:

Ta kula jest wykonana z marmuru i pływa na poduszce z wody, są na niej wygrawerowane kontynenty. Dzieci niektóre rozpoznały
Ta kula jest wykonana z marmuru i pływa na poduszce z wody, są na niej wygrawerowane kontynenty. Dzieci niektóre rozpoznały Zawsze budujemy zamki z piasku kiedy tylko mamy okazję. Z różnych powodów. Czasem żeby się nie nudzić, czasem żeby się rozgrzać. Moje dziewczyny na pełnym morzu. Na horyzoncie jest zawsze nadzieja Moje dziewczyny mają co oglądać z wierzchołka latarni morskiej Platforma widokowa latarni morskiej w Kołobrzegu ma najbezpieczniejszą dla dzieci balustradę jaką spotkałem na tej wyprawie. Moje dziewczyny uwielbiają robić zamieszanie na ścieżkach rowerowych Zdziwiło mnie zainteresowanie dziewczynek militariami. Poświęciły im ponad 2 godziny swojej uwagi! Najciekawsze były medale To będzie dla Ani pierwszy rejs w morze. Jest wyraźnie spięta. W muzeum oręża polskiego stoi słup z takimi ogłoszeniami :( Kiedyś musiano Polaków straszyć śmiercią żeby nie pomagali innym Zachód słońca nad jednym z naszych zamków. Dzieci już szykują amunicję i przygotowują się do jego oblężenia. Atmosfera gęstnieje Turyści często podchodzą i w najróżniejszych językach pytają o zgodę na sfotografowanie się na tle naszego zamku. Budy w tle rażą dopiero na zdjęciu. Normalnie nie zwracamy na nie uwagi. Ojcze nasz któryś jest w niebie...
lechg
O mnie lechg

Jan Paweł II obiecał, że Bóg nigdy nie obarczy nas ciężarami których nie będziemy w stanie unieść. Przyjmuję je i niosę zdziwiony, że jeszcze daję radę. Miesiąc temu, tydzień temu gdybym wiedział ile mi ich jeszcze przybędzie, nie uwierzyłbym że dam radę. Co będę myślał za tydzień? Ja bym raczej rozwinął myśl (obietnicę) JP2 twierdzeniem, że Bóg nigdy nie robi nam dowcipów, których nie jesteśmy w stanie zrozumieć. Bóg ma wielkie poczucie humoru. Codziennie tego doświadczam. Niedawno na przykład postawił na mej drodze młodzieńca z biblią pod pachą, który zapytał czy jestem szczęśliwy? Szczęście? Dawno o nim nie myślałem. Tak Z pewnością jestem. Mimo wszystkie ciężary.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości